Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 23 januari 2021

VW kever

Voor deze verjaardagskaart heb ik een digi van een goeie oude kever tevoorschijn gehaald.
DP uit een echt oud blokje.
Verder nog donkerrood karton.
Kleine rondjes gemaakt met een ponstang.
Tekst (Word)
Digi van de VW kever ingekleurd met Derwent potloden.
Witte rechthoek uitgestanst met een postzegelstans (Ali) en geëmbost met een mal van Tri Boss en licht gekleurd met Distress inkt.
Hier nog een grotere afbeelding van de kaart.

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan met de mooie Volkswagen Wies. Je hebt de kleuren ook erg mooi gecombineerd.
    Een fijn weekend verder xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met het kevertje. Leuk ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in warme kleuren. Leuk die VW.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie keverkaart! Het blijft een leuke auto en jij hebt hem prachtig in rood gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oldtimers doen het altijd goed op een mannenkaart. Mooi gemaakt in de rode kleuren.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op deze auto's, ook als ze op een kaart staan, misschien wel juist als ze op een kaart staan, het heeft meteen iets nostalgisch.
    Ik vind hem leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Wies, het is een van de favoriete onder de auto`s van mij, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart is het geworden met dat oud autootje als blikvanger.
    Alles oogt heel mooi in de monochrome kleur.
    Prachtig gemaakt Wies.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kever blijft toch een mooie auto he....je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt Wies!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en mooi kaartje heb je gemaakt. De kever is de blikvanger en doet mij terugdenken aan mijn jonge jaren want ik denk dat de huidige generatie deze wagentjes niet zo goed kennen.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helemaal TOP! maar dat komt natuurlijk door de kever, mijn man had er een toen we verkering kregen en onze zoon heeft nu een oldtimer kever . . .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...