Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 11 januari 2021

Nieuwe jurk met accessoires.

Vanmiddag nog even geknutseld en mijn oude stansjes met een paspop
 e. d. weer eens tevoorschijn gehaald.
Deze stansjes leken me wel wat om voor de liftchallenge te gebruiken. 

Met een randstans van Nellie Snellen de witte voorkant van de kaart in twee delen gesneden.
Hieronder origamipapier geplakt en gemat op blauw karton en op de basiskaart geplakt. 
De verschillende onderdelen uitgestans en verdeeld over de kaart opgeplakt. 
Tekst van Leane Creatief. 

Liftkaart van Michelle Woerner

Challenge:

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk Wies! Ik heb deze stansje ook nog nieuw liggen...het is erg wat er allemaal ligt wat nog niet gebruikt is. EN ik heb ze al jaren! Jouw kaart is een mooie voorbeeld voor me! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is je liftkaartje geworden Wies...zo leuk al die modeaccentjes erop...Ik heb die van mij zojuist ook klaar ...komt er woensdag op denk ik...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top Wies, het is ook een heel leuk setje, mooi verwerkt voor deze lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely designed card Wies, love those dies and style you used for the Lift challenge. I am so happy your mum got her card. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele uitwerking van de liftkaart, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herkende de challenge van Lift Challenge meteen!!
    Leuk hoor, deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt Wies. Mooie uitwerking van de Liftkaart.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fabulous card Wies, pretty papers of lots of lovely elements.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous, love all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee om hiervoor allerlei naaiattributen te nemen, Wies! Achter het uitgesneden stuk het stofje waarvan het jurkje gemaakt is, top! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar goed dat je erbij schrijft wat je allemaal gedaan hebt want zo bekijk je de kaart heel anders en word hij nog mooier Wies! Ik vind de kleurencombinatie ook erg mooi. Prachtige kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is hij leuk Wies! Alsof je met het schaartje de kaart in tweeën hebt geknipt. Heel leuk verzonnen. Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het kartelrandje past mooi bij je thema. Leuk geheel geworden. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...