Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 10 januari 2021

Huwelijk

Omdat ik de techniek voor de DCL challenge ( gedeeltelijke masking met een mal / die)   zo'n leuke techniek vind, heb ik hiermee nog een  paar kaarten gemaakt w.o. eentje voor een huwelijk of evt. huwelijksjubileum.
Of je met meer kaarten mee mag doen met de challenge weet ik eigenlijk niet, maar omdat ik zag dat meer bloggers 2 kaarten hebben geplaatst waag het er maar op.
Deze keer heb ik een hartvormige mal  gebruikt (van Sizzix)
Ingekleurd met verschillende  rode en oranje Distress inkt.
Stempeltjes van het bruidspaar en de ringen zijn van ????
Teksten gestempeld (o.a. Craft Emotions)
Hartjesrand van Art Talent.

Hier nog een close up van het hart met bruidspaar.

Challenge:


20 opmerkingen:

  1. Ja, wat een leuke techniek is het he? Ik ben er ook weg van! Dit kaartje is ook erg leuk! Lief met dat bruidspaartje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat weet ik ook niet, of dat mag, maar ook ik maakte 2 kaartjes.
    Deze, met het bruidspaar vind ik zo leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt met deze techniek, leuk het hart met bruidspaar,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart!
    Mooie stempel gebruikt.
    Je vogeltjes kaart hieronder is ook al zo'n leukerd:)
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig deze kaart Wies...een romantische uitstraling heeft deze, leuke uitdaging hè...Ik kom morgen met mijn kaartje met deze techniek
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah leuk Rosina, dan hoop ik even te komen kijken wat jij gemaakt hebt.

      Verwijderen
  7. Leuk dat schattige stelletje! Het hart is er uiteraard perfect voor, net als de ringen.
    Je mag overigens net zo vaak meedoen als je wilt aan onze challenge.
    Dank voor deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Wies! Een heel mooi trouwkaartje. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel schattig dit kaartje, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig trouwkaartje, Wies.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A super card Wies, a sweet image and great design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een prachtige kaart Wies.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En nog zo'n mooi exemplaar leuk dat je zo enthousiast meedoet aan deze leuke challenge. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en lieve kaart Wies.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel liefs Bianca DT KIC.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie uitwerking van de gedeeltelijke masking Wies!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je nog een kaartje hebt gemaakt met deze techniek. Heel schattig met het hart en bruidspaar! Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog kaarten inspiratie challenge

    neem ook eens een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...