Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 13 januari 2021

Op de motor

Als eerste wil ik mijn nieuwe volger welkom heten. Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen. Helaas kan ik niet op jouw blog kijken omdat ik je naam en blog niet weet. Misschien kun je de link naar je blog in een reactie zetten?

De komende tijd heb ik nogal wat mannenkaarten nodig voor verjaardagen.
Daarom heb ik met de sketch van de Egel een mannenkaart gemaakt.
Het papier komt uit verschillende blokjes.
De cirkel is een mal van Crealies.
De digi van de motorrijder is ingekleurd met Derwent potloden en een zilverkleurige gelpen.
De tekst is van Card Deco. (heb ik van de Sint gekregen)
De vlaggetjes zijn een stempel van Craft Sensations.
Sketch van De Egel

Challenge:





14 opmerkingen:

  1. Wat een stoer kaartje met de motorrijder, en leuk papier heb je gebruikt Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning design for a guy and wonderful colours too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere mannenkaart Wies. Leuke uitwerking van de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze stoere mannenkaart Wies...Ik moet er ook nog enkele gaan maken, maar zo een stoere motorrijder gaat echt niet voor iemand ie 90 jaar wordt ...hahaha
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a fab lads card and thanks for sharing at Colour Crazy challenge and hope you will join us again in the new challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous masculin card. Love the color scheme too. Thanks for playing with us at Colour Crazy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een stoere en mooie kaart Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kaart is lekker stoer Wies. Het gave dessin-papier draagt daar ook aan bij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is hij leuk Wies. Door dat vervelende robotgedoe had ik hem gemist.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze sketch challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere mannenkaart heb je met de sketch gemaakt!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Maarja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een leuke kaart geworden, de kleuren zijn zo mooi bij elkaar gezocht en verwerkt. Ook de motorrijder heb je mooi ingekleurd. Dank je wel voor jou bijdragen aan uitdaging 112 van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolie carte masculine.
    Merci de nous avoir rejoint au Colour Crazy Challenge.
    Avec l'espoir de vous revoir de nouveau.
    Maryann Scrapbooking Guest Designer Colour Crazy Challenge

    Pretty masculine card.
    Thanks for joining us at the Colour Crazy Challenge.
    Hope to see you again.
    Maryann Scrapbooking Guest Designer Colour Crazy Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great masculine card.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...