Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 28 januari 2021

Kerstkaarten 2021 - 5

Tussen mijn voorraad papier vond ik nog 2 voor gestanste kaarten met 3 sterren.
Daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Eerst met een stempel van Crealies de kleine sterren gestempeld.
Een inlegvel achter de voorkant van de kaart gelegd en daar de stervormen op getekend.
De stervormen met washi tape bedekt en het inlegvel achter de voorkant geplakt.
Als laatste de teksten (Crealies) gestempeld, een paar lovertjes opgeplakt en een doodle randje getekend met een gelpen.

Deze kaart is op dezelfde manier gemaakt. Alleen heb ik andere washi tape, kleur inkt en lovertjes gebruikt.

Challenge:

*****

Gisteren kon ik geen enkele blogpost bewerken en/of bijwerken. Ik kreeg steeds een HTML pagina te zien, zonder foto's,  bij elk bericht. 
Ik snapte er niets van, de dag daarvoor was alles nog oké.
Na veel gezoek ontdekte ik, dat bij de berichten, het potlood links boven niet op opstelweergave maar op HTML weergave stond. Hoe dat kwam mag Joost weten, maar ik ben allang blij dat het weer in orde is.  Joepie!
*****
Gisteren zag ik dat ik met deze kaart van 19 januari in de Top 3 sta van TTCRD #19th January
Altijd een leuke opsteker.



******
En nu nog 1 nachtje slapen en dan ben ik jarig en mag ik ook mijn verjaardag post openmaken en bekijken.  Ik heb mijn nieuwsgierigheid kunnen bedwingen.😃


 

17 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kerstkaartje Wies...zo een mooie sterren met die mooie achtergrondjes erachter
    Ook de kleine sterretjes rondom geven een leuk effect
    en gefeliciteerd met je winnende kaartje...zo leuk voor je ...geniet ervan!!
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaartjes Wies. Mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat twee leuke kaarten met de sterren.superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wies wat een mooie kaarten! Erg leuk die kleine syerretjes die je hebt gestempeld op je achtergrond en je doodle randje past er perfect bij! Alvast van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van je post. Proficiat met je winner altijd leuk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten heb je gemaakt Wies! Ik vind ze heel vrolijk, vooral de tweede.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 prachtige kaarten en gefeliciteerd met je toppertje Wies
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Wies! Nu mag je je verjaardagspost openmaken, joepie. Veel plezier daarmee en een heel fijne dag. En je kaartjes zijn super! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely adorable cards. Love them both!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are super, what lovely festive makes, I love the blue one, thanks for sharing with me over on Fezziwigs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wies en als het goed is zit mijn kaart ook bij je post ;) .
    Twee mooie vrolijke kerstkaarten met al die sterretjes, heel leuk bedacht en gemaakt.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zie al die sterretjes maar fonkelen, heel mooi gemaakt hoor, leuk idee.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kerstkaarten Wies, knap gemaakt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely cards, Wies! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your Christmas cards are so pretty. The star theme is lovely.

    Thanks for taking part in the first Rudolph Days Challenge this year!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...