Vandaag een kerstkaart voor mijn voorraad.
Voor deze kaart heb ik mijn washi tape weer eens tevoorschijn gehaald.
Op een stuk kaartkarton stroken washi tape geplakt (ook om de randen heen gevouwen en geplakt)
Toen een cirkel (Crealies) uit dit kaartkarton gesneden en op een dubbele kaart geplakt.
Op eenzelfde formaat cirkel een landschapje gestempeld (Find It)
Een tekst gemaakt in Word.
Challenge:

