Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 17 januari 2021

Vintage auto

En weer een mannenkaart klaar voor één van de komende verjaardagen.
Deze keer met een oldtimer.
Papier uit een heel oud en een nieuwer blokje.
Het zwarte deel links is geëmbost en licht bewerkt met zilverkleurige gilding wax.
De digi van de auto is ingekleurd met Derwent potloden.
Tekst gemaakt in Word.
Tandwieltjes van X Cut
Sketch
Challenge:




 

15 opmerkingen:

  1. Gaaf!
    De kleur van de auto is mooi zeg.
    Ik kijk altijd een beetje jaloers naar het inkleuren zoals mijn blog vriendinnen dat doen, ik kan dat niet zo goed.
    Jij wel, het is net een kant en klaar plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, Mijn ervaring met het inkleuren van afbeeldingen is dat je het vaak moet doen en dan gaat het wel steeds beter. Ook kijk ik wel naar tips over inkleuren. En ja, er zijn nog steeds anderen die het beter kunnen. Vooral het inkleuren van haar vind ik een lastig iets. Maar dan denk ik maar iedereen heeft zijn/ haar eigen gaven, ook op het gebied van kaarten maken. En er plezier in hebben is het voornaamste.

      Verwijderen
  2. Oh wat leuk, bij jou ook een oldtimer vandaag. Mooie kleur heeft hij. Vast overgespoten, of is het toch de originele kleur? Heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie auto in een mooie kleur, het papier past er perfect bij, een gave stoere kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wies. Een hele mooie uitwerking van de schets... Je brengt me op een idee Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkansing Wies....ik vind je kaartje zo mooi, een prachtige uitwerking van de sketch en zo mooi gekleurd!
    Een fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Fijn dat het toch gelukt is om een reactie te plaatsten.

      Verwijderen
  6. Wat een gave stoere kaart, Wies. Mooi gekleurd.
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een enige kaart. Lekker stoer.
    Mij ontbreekt het op het moment aan inspiratie. Maar als ik dit zo zie, begint het weer te kriebelen.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful card. Love the vintage image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart! Mannenkaarten zijn altijd zo moeilijk om te verzinnen.... Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cool card. Love the patterned paper. Thanks for playing along with us at Crafty Hazelnuts Patterned Paper.

    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    We are so happy that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Stay safe and well.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely project.
    Thank you so much for joining us at Colour Crazy Craft Challenge and the best of luck with your entry.
    Greetz
    Margo DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...