Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 19 januari 2021

Vlinderkaarten duo

Vandaag ben ik bezig geweest met de uitdaging van Dutch Card Lovers paper strips & die cuts.
Met deze kaart ben ik begonnen.
Eerst een dun papiertje beplakt met stroken Design papier in visgraatmotief. (herringbone)
Toen de vlinder (Wild Rose) en de tekst (Card Deco) eruit gestanst.
Het was wel een heel gepriegel om de losse kleine deeltjes en vooral de mini rondjes. in de vlindervorm te plakken. Het geheel op een witte kaart geplakt.
Op de foto lijken de vlinder en de tekst erop geplakt te zijn, maar dat is gezichtsbedrog.
Op deze foto kun je wel zien hoe de losse delen in de vlindervorm zijn geplakt.
Als tweede deze kaart gemaakt. 
Een glanzend stukje kaartkarton geëmbost (mal van Provo Craft)
Dit stuk op een witte kaart geplakt en daarna hierop de vlinder en de tekst.

Hier zie je beide kaarten nog eens naast elkaar liggen.

Challenge:

21 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Wies, je hebt er heel wat werk ingestoken het is echt een gepriegel al die stukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het een gepriegel was kan ik me he-le-maal voorstellen! Maar wel mooi resultaat van je werk! Dankjewel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two Beautiful and very creative projects, lovely designs. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je brengt mij op het idee dat ik ook nog mee wilde doen aan deze challenge!!
    Wat een gepriegel, jou creatie, maar wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wies! Zag deze voorbij komen en ik wil me er ook aan wagen maar moet er echt even voor gaan zitten. Goed dat je het erbij zegt, op de close-up zie je heel goed de uitgestanste vlinder. Gepriegel is het zeker maar twee prachtige kaarten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie uitwerking is dit. Ik vind hem geweldig. Ik snap dat het gepriegel was met die kleine rondjes. Maar het is heel goed gelukt en je hebt er twee heel mooie kaartjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gepriegel kan ik me helemaal voorstellen maar het is wel heel goed gelukt, mooie kaarten zijn het geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Wies, ik heb ook zoiets gekozen maar wel een stuk makkelijker (zie je morgen), had ook een vlinder in gedachte maar vond het teveel priegelwerk. Petje af

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan met het visgraatje! (ze hebben dat gisteren in mijn slaapkamer gelegd maar dan van hout..) superleuk en zeker met die mooie vlinder. Het zal best een gepriegel zijn geweest maar het resultaat zijn twee prachtige kaarten. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke set kaarten heb je gemaakt Wies. Mooie vlinders. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, two amazing cards. Love them both!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Wies met de uitgestanste paper strips, je hebt het nog extra moeilijk gemaakt door de strips in patroon te leggen! Beide kaarten zien er heel chic uit!
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke uitdaging he? Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zooo dit was een hele klus Wies.
    Maar goed dat het hebt geschreven wat je allemaal hebt gedaan, zo word pas echt duidelijk wat een klus het was maar je mag er trots op zijn!
    Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A pretty card Wies, a lovely butterfly and I like the background that you created with the paper strips.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love the way you've created the background using those strips of paper - what a great way to use up scraps.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs
    Sheryl xx
    TTCRD DT
    Cat Crazy Craft Corner{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie, sierlijke kaartjes voor de challenge Wies, mooi gedaan! Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel erg mooie en elegant setje kaarten. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...