Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 8 januari 2021

Kerstkaarten 2021 - 1

Helaas is het me gisteren niet gelukt om een kerstkaart te plaatsen. Daarom doe ik het vandaag maar, dan heb ik in elk geval mijn eerste kerstkaart van 2021 op mijn blog staan.
Ik moet het ritme weer even vinden, maar dat gaat vast lukken.


De kaart is gemaakt met de waaiermal van Marianne Design die ik laatst gewonnen heb bij de MD challenge. 
Verder een sneeuwster en tekststempel van Crealies. 
Gestempelde randjes  met een oud stempeltje van Art Talent. 
Plakparels
 
Challenge:


 

14 opmerkingen:

  1. Ah this is super, what a great card, love the blue tones. Thanks for joining in with me for the first challenge of 2021 over at Fezziwigs, Stay Safe, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Wies met de prachtige ijs ster.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Wies, mooie kleuren ook.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a very pretty card, not to mention a great combination of old and new goodies! so pleased you could join our JINGLE BELLES fun in 2021!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card, Wies! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart wies. Het begin is er weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely! Thanks for joining us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful - thank you for this with us here at Christmas 24 - Jacqueline x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card. Thank you for joining Christmas 24 challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a pretty snowflake ... so glad you shared both your new & old with us at Jingle Belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful!Thanks for getting a jump start on you holiday cards at Christmas 24!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card - I do like the soft shades of blue. Thanks so much for playing along with Christmas 24 Challenge. Deborah, DT. PS, Sorry to be so late commenting!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful Christmas card :o) Thanks for joining us at MLCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...