Ik heb er een vintagekaart van gemaakt.
De gesloten kaart.
De randen gekleurd met walnoten inkt.
Vintagepapier van de Action
De vintage digi vind je HIER
Verder afgewerkt met ponsbloem, blaadjes en lint om de kaart mee dicht te maken.
Binnenkant van de kaart.
Dezelfde digi 3 keer geprint. De eerste afbeelding gescheurd en met walnoteninkt de randen gekleurd. De andere 2 met 3D kit opgeplakt.
Verder nog geponste bloemen, blaadjes en perl gel gebruikt.
De tekst gekalligrafeerd.