Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 8 januari 2021

Vogeltjes op een tak

En een tweede kaartje voor vandaag met de andere  mal die ik gewonnen heb bij challenge  #260 van Marianne Design. 

Met Distress inkt en een wolkenlucht en zonnetje gemaakt met malletjes van papier.
Takje, katjes en vogeltjes gestanst en opgeplakt. (De katjes heb ik iets korter gemaakt, vond ik in dit geval mooier)
Tekst gestempeld (Leane Creatief)

Challenge:



 

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattige vogeltjes met een schitterende achtergond wies.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke mal is dit, zo heb je snel een lief kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met die vogeltjes. Mooi achtergrondje. Wat sterk van je om de envelop nog dicht te laten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zijn je vogeltjes op deze achtergrond Wies! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card and the birds are adorable. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig met de vogels lijkt me tuin wel
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Wies. Leuke achtergrond gemaakt en de tak leuk zo met de vogeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie, sfeervolle kaart met de vogeltjes op de tak.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De achtergrond, de lucht die is goed gelukt zeg.
    Dit is een beetje een klassieke kaart, ik hou er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Those are wonderful new dies, and I love the soft colors on the background. Thanks for joining in at Shopping Our Stash!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...