Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 30 januari 2021

Vrachtwagen en felicitatiekaarten voor mijn verjaardag.



 Deze kaart heb ik voor een neef gemaakt die in een begeleide woonvorm woont
Hij werd 40 en houdt erg van vrachtauto's.
Kaartmodel van Deco Time.
Vrachtauto van Amy's design.
Verschillend papier o.a. van Art Talent.
Postzegelstans (Ali)
De cijfers van zijn leeftijd heb ik aan de haak van de hijskraan gehangen.
De tekst is gemaakt in Word.

Challenge:

*******

En dan wil ik Jannie, Thea, Corrie, Joke, Anita, Rosina, Karin, Nancy,Doris en Alex, Jaenet, Miranda,
Trijntje, Ans, Ela, Wilma, GerJanne, Carla, Margreet, Angela en Marfien
hartelijk bedanken voor de mooie kaarten die ik van jullie kreeg.
Ik ben er 's morgens na het ontbijt voor gaan zitten om de post open te maken.
Echt een feestje.



In de loop van de ochtend naar mijn moeder  van 95 met taart om daar mijn verjaardag te vieren.
Toen we weer thuiskwamen lag er ook weer post op de deurmat en ook vanmorgen kwamen er nog kaarten.
Ik ben dit jaar echt heel erg verwend met kaarten en ook met bloemen en een pakje via de post, appjes, telefoontjes.
En dan 's avonds  eten besteld bij een restaurant in de stad en thuis met mijn man uit eten.
Al met al, ondanks de corona beperkingen, een hele geslaagde en feestelijke dag.
Ik voel me een gezegend mens.

 

11 opmerkingen:

  1. Wat zeg je dat mooi Wies: ik ben een gezegend mens. Dat hoor je niet veel meer zeggen in deze tijd. Maar ik sluit me helemaal bij je aan hoor.
    Fijn dat je zo verwend bent en er zo van genoten hebt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je voor je neemt gemaakt. Fijn dat je een mooie verjaardag hebt gehad. Leuk dat jullie met taart naar je moeder bent geweest. Mooi dat het nog kan, is ze al gevaccineerd. Moeders stellen het op prijs dat je je verjaardag viert met hun. Je hebt mooie kaarten ontvang3n. Zeker heel leuk en vooral in deze tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor de verjaardag van je neef gemaakt Wies...hij zal dat zeker wel waarderen
    En leuk dat je fijne verjaardag heb gehad , je bent lekker verwent met veel prachtige kaartjes...dat maakt je verjaardag nog feestelijker hè...
    Geniet nog maar lekker na van al die kunstwerkjes
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart voor je neef. Als je weet waar mannen van houden is het meteen een stuk makkelijker om een kaart te maken.
    En wat gaaf, zo'n berg post. Ik had er al op gerekend dat je ze zou bewaren tot de dag zelf. En gelukkig was de mijne op tijd. Leuk zo'n dag vol aandacht. in deze tijd extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor je neef, fijn dat je zo genoten hebt van je verjaardag!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi kaartje voor de jarige.
    Geniet nog van de kaartjes die je hebt ontvangen, het zijn er nogal wat 😊
    Een etentje thuis is wel eens makkelijk maar de sfeer in een restaurant is toch heel anders vind ik. Laten we hopen dat die binnenkort weer open mogen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakte een gave stoere kaart met deze leuke stans Wies. En je ontving mooie kaarten, heerlijk!
    Ook fijn dat je zo’n heerlijke dag had ondanks alle beperkingen.
    Fijn dat je hem ook kunt vieren met je moeder...gouden momentjes zijn dit toch! Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart voor je neef, tof gedaan. Je hebt helemaal gelijk, we zijn gezegende mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk is je kaart, leuk die 40 die aan de takel hangt! Nog van harte gefeliciteerd en wat ben je verwend met mooie kaartjes! De dag klinkt fijn, mooi zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is weer een mooi, stoer kaartje.
    Nog felicitaties voor je verjaardag en leuk om te lezen dat je genoten hebt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo genoten heb van je verjaardag met alle mooie kaartjes en lekker thuis uit eten! En fijn dat je moeder het ook nog mee kon vieren. Het zijn de kleine dingen waar je zo van kunt genieten, toch? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...