Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 14 januari 2021

Kerstkaarten 2021 - 2

Deze donderdag is het wel gelukt om op tijd een kaart te plaatsen.
Sommigen van jullie zullen deze kaart al gezien hebben op FB bij de groep  Kerst Christmas, maar de blogpost heb ik bewaard voor vandaag.
Dit type draaikaart zag ik op Pinterest. Het is speciaal omdat de tekst niet meedraait.
Je kunt een filmpje met werkwijze van deze draaikaart HIER vinden. 

Papier van Craft Sensations.
Cirkels met schulprand van de Action
Cirkel met stikrandje van Crealies
Tekst ook van Crealies
Boompjes van Marianne Design met gelpennen doodles erop getekend.

Challenge:

Met deze kaart heb ik een eervolle vermelding gekregen op de FB groep Kerst Christmas


23 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Wies, schattig met de kerstboompjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een MOOI kerstkaartje Wies.....en nu niet draaierig worden ;)
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg MOOI Wies....dat heb je leuk gedaan met de boompjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige draaikaart, met hele leuk kerstboompjes.
    Mooie kleurencombinatie..
    Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer eens wat anders dat de tekst niet meedraait. Leuk met al die boompjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat een leuke techniek! Je boompjes zijn hartstikke leuk, mooie kleuren ook, kortom een prachtkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wies, een hele fijne kaart en hele fijne kleuren. Ik ga zeker eens kijken hoe die gemaakt is.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart met al die boompjes. Grappig dat ze rond kunnen draaien.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC Wies.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met de cirkel met boompjes. Mooi gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig idee, een draaikaart, Wies! Ziet er heel leuk uit met al die kerstboompjes.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi kerstkaartje is dit Wies.. zo leuk met die kerstboompjes rondom die cirkel...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie draaikaart met de leuke kerstbomen, echt heel mooi gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model is dit.
    Ik ga nu het filmpje even bekijken, ik denk dat ik wel weet hoe het is, maar ik ben toch nieuwsgierig.
    Kamer dat jouw foto niet kan bewegen😊.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb even gekeken, wat ontzettend leuk, maar vooral ook kunstig gemaakt.
      Bedankt voor het delen, ik ga hier eens voor zitten (denk ik), lijkt mij heel leuk om te maken

      Verwijderen
  14. Ontzettend leuk deze draaikaart!. De boompjes zijn gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What an adorable project, love the design & colour is gorgeous. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah this is super, what a great make, thanks for sharing with me over on Fezziwigs, Stay Safe, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Wies!!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n leuk kerstlaartje met al die kerstboompjes Wies! Echt heel erg tof! Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your Christmas card is so pretty, Wies! Thanks for joining in again at The Holly and Ivy Christmas Challenge!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW what a clever creation! Well done! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooie kerstkaart Wies, tof met al die boompjes op je draaigedeelte.
    zal het filmpje tzt eens bekijken, lijkt me leuk om ook eens te proberen.
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. How fun Wies! I love how interactive this card is. Jennifer is so awesome. Thanks for joining us at 12 Months of Christmas Link Up.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...