Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 26 januari 2021

DT Doortjes digi's thema verjaardag

Deze maand hebben we als DT van Dora gewerkt met het thema verjaardag.
Ik heb een gatefold easelkaart gemaakt met de digi "Libelle op tak" 
Hier zie je de kaart als easelkaart opgesteld.
Papier van Craft Sensations.
Bloem van Marianne Design
Blaadjes van Leane Creatief
Tekststempel van Craft Emotions
Digi van Dora "Libelle op tak" ingekleurd met Derwent potloden.

De binnenkant van de helemaal opengevouwen kaart.
Rechthoeken van Crealies.
Op de bovenste rechthoek kan later de tekst geschreven worden.
Dezelfde bloem en blaadjes als van de voorkant van de easelkaart.
Libelle van Jeanine's Art.

Close up van de digi.

De voorkant van de opgevouwen en gesloten kaart.
Vastgemaakt met een strik.
Randmal van Memory Box.

De creaties van de andere leden van het  DT team kun je bekijken op het blog van Dora.
Daar vind je ook haar digi shop met allerlei verschillende digistempels. 





12 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf modelletje Wies.
    En wat heb je hem mooi gepimpt, ik vind de libel ook schitterend, een geslaagde kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt mij weer geen gemakkelijk modelletje om te maken, maar jij bent daar altijd wel goed in. Heel mooi gedaan met de prachtige libel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartmodelletje Wies. Prachtig gemaakt met deze leuke digi,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg deze libelle.
    Hey model is in erg leuk, ik hou daar van.
    Een geslaagde voorbeeld kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat grappig, ik heb vandaag ongeveer zo'n model kaart gemaakt. Alleen bij jou kun je het bovenste deel omklappen en neerzetten...Heel mooi kaartje is het Wies! EN nog een paar nachtjes slapen, he?
    Ik weet nu ook hoe dat kwam dat mijn reactie weg was. Het duurt op jouw blog lang voor hij helemaal geladen is en als ik dan al begin te typen, voor hij helemaal geladen is, verdwijnt de reactie. Ik wacht nu dus altijd geduldig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fijn dat je ontdekt hebt waardoor het komt dat je reactie verdwijnt. En geduld is een schone zaak hè? Typ je op een IPad? Want op mijn IPad is mijn blog erg traag en heb ik sowieso meer dingen die niet zo goed werken. Op mijn telefoon en onze laptop heb ik die problemen niet. Het is sinds Blogger vernieuwd is.

      Verwijderen
  6. wat een prachtige kaart Wies. Mooi model. De digi’s zijn prachtig. Een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje Wies, leuk om op deze manier de digi te laten zien, mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, heel mooi model. Mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow prachtige kaart Wies, de libelle is schitterend net zoals het model. Bedankt voor je mooie kaartje hij staat op de kast te pronken.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is deze kaart mooi en wat een schitterende kaart kreeg ik van jou nog voor mijn verjaardag! Een heel bouwwerk. super leuk!! heel hartelijk dank hiervoor!
    Liefs Joanne
    ps. als jij je verjaardag door geeft dan krijg jij een kaart voor je verjaardag joanneskaarten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wies!
    Leuk model, mooie papiertjes en stempels.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...