Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 2 augustus 2023

Bellen blazen met koffie

Bij de Facebook Life op 12 juni van Hobby Vision laat  Susan van Poppel zien hoe je een achtergrond maakt met verf, afwasmiddel en water.
Dit wilde ik ook uitproberen.
Ik heb ook een paar achtergronden gemaakt met oploskoffie i.p.v. verf.
Met één van de koffieachtergronden heb ik dit kaartje gemaakt.
De koffieachtergrond heb ik wat bewerkt met een zwarte fineliner.
Gemat op zwart, pagina uit een boek en wit en daarna op craftkarton geplakt.
Een witte bloem van Karin Joan en een tekst (gemaakt in Word) verhoogd opgeplakt.
Een leuk experiment.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Challenge:

*****

5 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk effect die achtergrond, prachtig, en die bloem komt er mooi op uit.
    Ook nog proficiat met je topplaatsjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart en mooi.
    Wat leuk om zoiets eens uit te proberen en wat heeft het goed uitgepakt. Ik vind de witte bloem er heel erg mooi op uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies, wat een leuke techniek weer! Die ga ik zeker eens proberen. Ook op vakantie kan dit heel goed! Je hebt ook mooi gedoodled. Leuk met die fineliner! Prachtig effect. EN van harte met je toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw! Wat heb je dit mooi gedaan!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...