Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 8 augustus 2023

Relaxen in de hangmat onder de kersenboom.

Nog steeds probeer ik mijn oude papierblokjes op te maken.😀
Het DP dat ik nu gebruikt heb komt uit een oud blokje en heeft een kleurencombinatie en waar ik niet zo snel naar grijp. Maar ik dacht dat het voor een zomerse kaart  wel geschikt is ,dus heb ik er  toch maar eens een kaart mee gemaakt.
Ik heb een digi gebruikt van All Dressed Up "Dream catcher"
Heerlijk luieren in een hangmat onder de kersenboom en af en toe een kersje eten dat geeft wel een vakantiegevoel.
De digi  is ingekleurd met Derwent potloden.
Het randje is van Marianne Design, net als de bloemen.
De kersen en blaadjes  zijn van Joy.
Voor de kaart heb ik een sketch gebruikt van Creative Sketchy Girls en heb deze een kwartslag naar links gedraaid.

 

 

14 opmerkingen:

  1. Wonderful and super cute!
    Thank you for your entry at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere kersen heb jij in de boom hangen ;-) en het is een gezellig kartje geworden.
    Dank je wel voor je bezoekje, fijn weer wat van je gehoord te hebben!
    creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zomers kaartje, het papier past hier goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zomers kaartje is het. Ja, doe oude blokjes... ik ben er ook druk mee bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kaartje in deze kleurencombinatie Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd deze kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om daar zo te liggen in je hangmat.
    Wat een leuke zomerse kaart.
    Als je tussen je eigen dp voorraad kijkt vind je vaak heel veel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om in de hangmat te genieten van heerlijke kersen.
    Mooi gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card It would be great to lie in a hammock eating cherries. Thanks for joining us at Creative Knockouts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my word...this is just SO CUTE and FABULOUS. I love the colours, sweet image and wonderful card design!! Thank you for sharing your wonderful project with us All Dressed Up Stamps Challenge. Hugs Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a sweet card
    Thank you for participating in the Friendship Challenge

    Greetings BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a beautfiul card, thank you for participating in the Friendship Challenge. hugs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...