Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 7 augustus 2023

Dubbele schuifkaart

Het was een tijd geleden dat ik een dubbele schuifkaart heb gemaakt.
Ik heb bij Marleen gekeken naar het voorbeeld dat zij gemaakt heeft. Deze kun je  HIER  vinden.
Ik heb wel een andere maat gebruikt.
Het was wel lastig om de 2 kaartjes zo op de schuifstrook van plastic te plakken, dat ze ook goed in de basiskaart schuiven. 
Het DP dat ik gebruikt heb is van Craft Sensations.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
De kleur van de bloemen komt terug in het papier onder de digi (uitgestanst met een mal van Crealies)
Onder en boven de digi een deel van een bloemenrandje van Memory Box.
Hierop oranje perl dots gemaakt.
 
De uitgeschoven kaart 
.Op de bovenste kaart heb ik  "gefeliciteerd" geschreven  in verschillende talen.
Bloemen en takjes en blaadjes van Marianne Design.(LR0457)
Op de onderste kaart ook een tekst geschreven en dezelfde bloemen en takjes, plus een vogeltje (LR 0558) opgeplakt.
Hier zie je de gesloten en uitgeschoven kaart naast elkaar.

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Supermooi Wies.
    Dit is een heel leuk kaartmodel.
    Erg leuke digi en mooie afwerking met de bloemetjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me geen makkelijk modelletje. Je kaartje is heel mooi met die prachtige stempel en mooi dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dubbele schuifkaart Wies. Mooi afdrukje en mooi ingekleurd.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie schuifkaart gemaakt Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ben je wel even mee bezig geweest denk ik.
    Maar wat issie leuk èn mooi.
    Het dp, samen met de vogel vind ik een mooie combinatie.
    Altijd een fijn gevoel als de kaart af is en het werkt zoals het moet werken.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk model ook. De digi ook mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze ook een keer gemaakt met zo'n stukje plastic aan de binnenkant en vond dat nog een heel gestudder om goed te laten schuiven, hihi Wat een prachtige schuifkaart Wies en heel leuk detail de kleine bloemenrandjes.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Thank you for your participation in the Corrosive Challenge Blog!
    Best regards
    DT Member Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful!! Thanks so much for participating in our LIL PATCH OF CRAFTY FRIENDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, What a wonderful surprise for the person who will receive this. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en originele kaart zeg! vind het uitschuiven naar boven en beneden geweldig bedacht. Groetjes en dank je wel voor jouw schuifkaart bijdrage aan de Egel en KMP. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...