Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 28 augustus 2023

Kerstkaarten 2023 - 36

Geen donderdag maar een kerstkaartje tussendoor 😀 
Het was wel een dingetje om deze kaart te maken. Niet omdat het zo’n ingewikkeld model is. De afmetingen van de kaart staan op het blog Coul'Heure Papier. Het filmpje met de uitleg is wel in het Frans.  Op zich is deze kaart prima maken  door de beelden te volgen, maar ik heb de mallen die zij gebruikt niet, en daardoor weet je ook niet hoe breed, hoog de boompjes moeten zijn. Dus  zelf maar  uitvogelen hoe groot ik ze moest maken zonder dat ze buiten de kaart steken bij het dichtvouwen.
En onze printer wordt gerepareerd, dus er kan niets geprint worden. En ja, die gnomes zijn toch wel erg leuk op deze kaart. Dan maar een filmpje kijken hoe je een gnome kunt tekenen. HIER vind je het filmpje. En ik moet zeggen dat het me meeviel. Ik heb er vier getekend, eerst met potlood en daarna met een zwarte fineliner en ingekleurd met Derwent potloden. 
Zo word je nog eens uitgedaagd door een kapotte printer.
Dit is de voorkant van de kaart met een gnome die een kerstbal vasthoudt.
Het DP is origamipapier.
De rand is van Memory Box. C
Verder heb ik nog een tekssticker en wat kleine stickerpuntjes opgeplakt.
De achtergrond is geëmbost met een mal van de Action en met goudkleurige gilding wax bewerkt.

Hier zie je het pop up gedeelte met de driehoekige bomen en nog drie gnomes. Ik heb ook een mevrouw gnome getekend, een gnome met een wandelstokje en eentje met een hangsnor.
Ook hier heb ik  aan de boven- en onderkant de (halve) rand van Memory Box gebruikt.

Challenge:

****

Mijn oneindige kerstkaart van 17 augustus



12 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je zelf de gnomes hebt getekend, ze zijn heel goed gelukt. De hele kaart is goed gelukt, erg leuk met de pop-up. De achtergrond die je met wax hebt bewerkt is heel kooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Hier heb ik echt bewondering voor. Zo veel zelf uit moeten vogelen en dan ook nog de gnomes zelf getekend. Wat een geweldig mooi resultaat!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ik heb met bewondering je kaartje bekeken en gelezen hoe je hem gemaakt hebt….zo ontzettend mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooi kaartje Wies

    gr karin

    en dank je wel voor het meedoen bij kl m potloden dt karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie kaart en wat heb je de gnoom mooi getekend. Knap hoor. En je hebt een leuk model gemaakt. De voorkant vind ik al zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die gnomes super mooi getekend en ingekleurd. Zo zie je waar een kapotte printer toe kan leiden 🙂
    Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart en je gnome heb je mooi getekend
    leuk dat je mee doet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje dt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! You used the embossing folder very nicely! Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten met de Gnomes. Zo mooi getakend leuke kaartjes geworden. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje, leuk om zelf zoiets te verzinnen en uit te werken. Toffe kabouters heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This card is absolutely gorgeous! ...and what an amazing inside! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat laat je een mooie kaart zien en wat goed om de gnomes zelfs te tekenen. Je hebt echt eer van je werk. Dank je wel voor jou bijdrage aan KMP. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...