Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 16 augustus 2023

Allemaal blaadjes

Bij Dutch Card Lovers is net een nieuwe challenge van start gegaan met het thema blaadjes in de hoofdrol (maar geen herfstkaart)

Ik heb een slimline kaart gemaakt met een layout mal van Avec.
De basiskaart is van craft karton.
De blaadjes zijn gestanst en daarna bewerkt met Distress inkt.
Om de blaadjes heb ik met een wit potlood nog wat schaduw gemaakt.
De tekst heb ik met een witte gelpen geschreven.

Challenge:

6 opmerkingen:

  1. Op jouw kaart staan de blaadjes echt in de hoofdrol, wat zijn ze mooi in deze slimline kaart met vakjes! Prachtig op kraft met wat schaduw van het witte potlood. Fijn dat je meedoet met DCL, Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Wies.
    Ieder blaadje heeft zijn eigen vakje. Het kastanjeblad vind ik prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een beetje te vroeg om de blaadjes te laten vallen dus een goed idee om ze in vakjes te plaatsen. Mooi !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg, het doet me denken aan een herbarium van vroeger!
    Wat heb jij veel blaadjes stansen!
    Mooi zoals je dat wit in de vakjes hebt gedaan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn veel verschillende blaadjes op één kaartje! Maar wel heel leuk gedaan Wies. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Hij doet me een beetje denken aan een letterbak van vroeger.. Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging met bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...