Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 22 augustus 2023

Welkom thuis

Voor een vriendin die thuiskwam uit het ziekenhuis, heb ik deze welkom thuis kaart gemaakt in de vorm van een huisje.
De kaart wordt gesloten met een "belly band"

Papier uit een oud blokje.
Bloem geponst en met een fineliner omrand.
Cirkeltje gestanst uit het DP.

Tekst gestempeld met letters van Hero Arts.
Bloemen geponst.
De pocket gevuld met theezakjes.

Challenge:

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk en het dessinpapier is ook zo mooi! Een leuk presentje voor de patiënt.
    Daar zal ze van opknappen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje zo'n gevuld huisje Wies. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief van je. Leuke creatie. Ik ben vandaag ook bezig geweest met hetzelfde thema. Donderdag kan je het zien op mijn blog. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk model, je hebt het met mooi papier bekleed. Het ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is dit.
    Kunstig, ik zit steeds te kijken hoe het nou werkt, als de kaart open gaat, ik denk dat ik het snap, maar zeker weten doe ik het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful combination! Love the papers and stunning design x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf modelletje maakte je Wies en zo leuk gepimpt met het mooie papier.
    Het zwarte fineliner randje is een erg leuk detail xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel MOOI en TOEPASSELIJK kaartje Wies in een heel MOOI model. Zoiets is toch altijd WELKOM.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A great gift idea and a really pretty design.

    Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenge.

    Helen x
    (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...