Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 14 augustus 2023

A little bird told me

Vandaag wil ik jullie, naast mijn kaart voor het DT van Cheerful Sketches, nog een schuifkaart laten zien, en weer een ander type dan die van zaterdag 12 augustus  of maandag 7 augustus.
Bij deze kaart heb ik me laten inspireren door een kaart van Aurélie. De uitleg is in het Frans, maar beelden maken ook veel duidelijk.
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven en in plaats van een envelopje een vogelhuisje gemaakt waar een vogeltje in verscholen zit.
De bomen, de paddenstoelen, bladeren en vogels heb ik allemaal uit het blad "Puur natuur" van Natuurmonumenten geknipt.
Het vogelhuisje heb ik gemaakt van een stukje rood papier en wat accenten gegeven met een zwarte fineliner en met de scor pal lijntjes gemaakt.

Wanneer je aan strook trekt komt het vogeltje uit het vogelhuisje tevoorschijn en zie je ook de tekst op de strook en achter het hartje in het huisje.

Aan de binnenkant nog 2 vogeltjes en gestempelde teksten van Hero Art.

Challenge:

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje met het vogelhuisje. Mooi ook met dat schuifdeel erin.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou, hoelang ben je hier mee bezig geweest??
    Wat goed zeg, dat alles ik z'n plaats zit en ook nog eens op de juist manier als je de kaart schuift.
    Ik vind het vakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk bedacht Wies . Echt heel creatief! Dank je wel voor je deelname bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely with all the Birds and Birdhouse, many thanks for joining in at Allsorts and following the All Creatures option.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely creation. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week and choosing to use the All Creatures Great and Small option.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a realistic scene - I love it. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Gail CT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart geworden. Fijn dat je weer met ons meedoet. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...