Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 5 augustus 2023

Jammie.....aardbeien. En een aantal foto's van onze wandeling deze middag.


Voor deze kaart heb ik het mandje van Marianne Design weer eens gebruikt.

Het mandje is gevuld met lekkere aardbeien.
Bij gebrek aan een stans of pons om aardbeien mee te maken en een printer die gerepareerd wordt, heb ik zelf aardbeien getekend en uitgeknipt. Het kroontje van de aardbeien heb ik met een bloemenponsje gemaakt.
Het papier is van Art Talent.
De cirkel is gemaakt met een mal van Crealies.
Het witte rechthoekje heb ik geëmbost.(reverse embossing)
Tekst gemaakt in Word.
Verder nog wat pailletten opgeplakt.
Ik heb de sketch gebruikt van 2 Sisters on the Blog en deze een kwartslag naar links gedraaid.

Challenge:

*******
Vanmiddag hebben mijn man en ik een wandeling gemaakt in de buurt van landgoed  Ekenstein.
Deze wandeling loopt langs de oude steenfabriek "Rusthoven"
https://www.groningerlandschap.nl/activiteiten/wandelen/wandelroute-steenfabriek-rusthoven/

















14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met het mandje met heerlijke aardbeien Wies!
    Je foto's zijn prachtig....wat kom je onderweg toch veel moois tegen he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met de mand met aardbeien.leuke foto’s van de wandeling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk jouw aardbeien kaart! Wat fijn dat er deze zomer zoveel ook te koop zijn voor een vrij acceptabele prijs, wij eten ze graag.
    Mooie wandeling hebben nu gemaakt en prachtig je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje met de zelfgemaakte aardbeien erop. Echt een leuk idee.
    Ook de foto's van je wandeling zien er prachtig uit, mooie omgeving is dat.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de aardbeien knap gemaakt, Wies. Het is een mooi kaartje geworden.
    Prachtige foto's van jullie wandeling. Wat is er toch veel moois te zien onderweg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien die zelfgemaakte aardbeien er lekker uit in die leuke mand Wies. Knap gedaan en wat leuk om de sketch zo te gebruiken. Ik was bezig met zoals hij gepubliceerd is maar heb mijn kaart weggegooid, het werd niks. Misschien ook maar eens gaan draaien hihi.
    Mooie foto's van jullie wandeling en daar was het beter weer dan hier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap dat je zelf de aardbeien hebt gemaakt!
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
    En prachtige foto's van jullie wandeling!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met deze schets. Dank voor de foto's, zo wandel ik ook een stukje mee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met de aardbeitjes! Gedraaid is de sketch ook heel erg leuk.
    En jullie hebben een mooie wandeling gemaakt. De porceleinpaddestoel is groot zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelf getekend?? Wauw, knap.
    En het kroontje gemaakt van een bloemetje vind ik dan weer heel creatief bedacht.
    Het is een ontzettend leuk kaartje vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart en wat een mooie kleuren…een genot voor mijn oogjes!
    Wat maakte jullie een heerlijke wandeling, superleuke foto’s xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie beterschapskaart met een mand vol aardbeien.
    Je hebt deze aardbeitjes mooi zelfgemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze "A' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Ook nog hele mooie foto's van jullie wandeling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mmmm... wie lust er nu geen aardbeitjes, ik zeker wel.
    Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart en wat leuk die zelfgemaakte aardbeien.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...