Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 27 juni 2023

Tijd

Vandaag een kaart met het thema  "Tijd"
Dit kaartmodel zag ik op het blog van Kathi en vind je HIER
De dichtgevouwen kaart.
DP met zakhorloges van Craft Sensations. 
Digi van de wekker ingekleurd met Derwent potloden.

De uitgevouwen kaart met rechts een dubbele kaart met geëmboste klokken/zakhorloges

De geopende dubbele kaart rechts met links hetzelfde DP als aan de buitenkant.
Rechts 2 in Word gemaakte en uitgeprinte teksten met daar omheen steeds dezelfde gestempelde tekst van Marianne Design.

Challenge:

Met deze kaart sta ik in de Top 3 van Creative Crafting Uncles #42


7 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuk model kaart, als ik eens wat anders wil moet ik wel bij jouw zijn. Het model past ook goed bij het thema en de tekst is helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Wies. En dit model is ook superleuk. Ik ben met een soortgelijk modelletje bezig. Prachtige tekst ook! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi model kaart heb je weer gemaakt Wies. Heel mooi zoals je dessin-papier en embossing gecombineerd hebt. De zijde met de teksten is ook heel mooi geworden. Het is duidelijk te zien dat je er veel TIJD ingestoken hebt ;)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This looks great and perfect for our challenge at MAWTT. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt wel een combinatie van verschillende modellen die ik ken. Heel erg gaaf gedaan.
    En alles qua tijd past zo mooi bij elkaar. Ook die embossingfolder. Super.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze kaart mooi gemaakt en uitgevoerd, en wat heb je veel technieken hierin verwerkt. Mooi om naar te kijken. Dank je wel voor jouw mooie bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...