Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 17 augustus 2023

Oneindige kerstboom kaart/ never ending Christmas tree card. kerstkaarten 2023 - 34

Iedereen kent de oneindige kaart wel die je steeds maar om kunt vouwen.
Op Pinterest zag ik een oneindige kaart die na 2 x omvouwen in een kerstboomvorm verandert.
Hier kun je het filmpje vinden met de werkwijze van deze kaart.

1.
Het papier en de plaatjes komen uit een kerstblok van Deco Time.
Hier zie je de basiskaart.
 Op de volgende foto's zie je de kaart elke keer anders nadat hij omgevouwen is.

2.

3.
Na de 2de keer omvouwen heeft de kaart de vorm van een kerstboom.
 
4.


5.
Vouw je kaart nu weer om heeft hij weer de vorm zoals op de eerste foto.
(Voor degenen die deze kaart krijgen heb ik voor de duidelijkheid een klein voorbeeldkaartje gemaakt met een vouwschema erop.)

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model en wat heb je hem mooi gepimpt Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit leuk je tovert zo een kerstboom na paar keer vouwen.
    Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart en gaaf model Wies

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat een gaaf model Wies, mooi dp heb je gebruikt voor deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een SUPER MOOIE kaart is dit Wies. Enkele van mijn vriendinnen hebben dit kaartje ook gemaakt.....dus ik heb deze vorm in het echt gezien. Heel MOOI.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél erg leuk!!
    Vooral omdat het de vorm van een kerstboom krijgt.
    Haha, wel grappig dat je er een werkbeschrijving bij doet.
    Zo heb ik eens een kaart gestuurd en via de app en filmpje gestuurd hoe de kaart werkte 🤣 (slaan wij niet helemaal door??)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, Ja, je zou het haast zeggen hè, van dat doorslaan. Bij medekaartenmaaksters is een gebruiksaanwijzing meestal niet nodig. Maar het kan handig zijn voor niet hobbyisten. Zo heeft iemand een keer een easelkaart die ik gestuurd had aan elkaar geplakt omdat ze dacht dat ie los was geraakt. 🤭😀

      Verwijderen
  7. Ja die zag ik ook voorbij komen. Je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt Wies en slim om er een beschrijving bij te doen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzondere kaart Wies! Slim om er een beschrijving bij te doen voor de ontvanger.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Wies! En inderdaad is een beschrijving er wel goed bij. Mijn vader kreeg eens zo'n kaart. Ik moest hem weer ' repareren' want ze snapten er niet van hoe dat nou toch in elkaar zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous! the colours and detail of your design is striking! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaartje knap hor om te maken ik zou het niet kunnen mooie dp en leuke details heb je gebruikt
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT H&I

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh how clever and creative... This is as impressive as it is beautiful! So happy you could join our Christmas Tree fun at Jingle Belles!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...