Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 24 augustus 2023

Kerstkaarten 2023 - 35

De kerstkaart van deze donderdag heb ik gemaakt met een patroon van FB groep Mijn Schatkaart.
Het papier dat ik gebruikt heb is origamipapier.
Verder een oud knipplaatje uit mijn voorraad, ik dacht van Joy.
De sterren zijn van Leane Creatief.

De geopende kaart.

*******
 Met dit patroon maakte ik de kerstkaart van 3 augustus ook.
Hieronder zie je nog een kleine foto van deze kaart.

Challenge:

 

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje en een lief plaatje met de pinguïns.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige pinguïnplaatje en het leuke model en leuke details
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT H&I

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zo !!!!
    Leuk die pinguïns !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder model Wies, en heel leuke afbeelding van de pinguïns! Mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een andere uitstraling vergeleken met de kaart van 3 augustus, maar ook heel mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook deze kaart is prachtig Wies....mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groot gelijk om dat leuke model nog een keer te gebruiken Wies. Het is een heel andere maar ook mooie kerstkaart geworden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart met dat leuke plaatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i am sorry your card will not be entered into the draw as this is a rectangle card. The Challenge is a SHAPED CARD NO SQUARES OR RECTANGLES. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wich challenge do you mean Marlene? Because all the challenges I linked the card of this post to are Anything Goes challenges.

      Verwijderen
  10. Wat een mooie, winterse kaart heb je gemaakt. Leuk modelletje! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC
    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die reactie kreeg ik ook van haart terwijl ik me nergens van bewust ben 🫣

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is dan wel vreemd niet?

      Verwijderen
    2. Ik heb haar reactie verwijderd….heb haar een berichtje gestuurd maar krijg geen reactie….

      Verwijderen
    3. Ik zie bij holly&Ivy challenge dat onze kaarten verwijderd zijn! Heb daar een reactie geplaatst…

      Verwijderen
  12. Ooooo deze kaart wil ik ook maken maar heb tijdsgebrek deze maand….
    Door jouw mooie kaart begint het weer te kriebelen 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart Wies, zo'n leuk model en een heel mooi pinguin plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is ern hele mooie kerstkaart Wies. De stroken met sterren vind ik er heel mooi op staan . Passen erg mooi bij het plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk model, kan goed voor een kerstkaart want die mag wat zwaarder zijn. Mooi plaatje van de pinguïns

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kaart, prachtige kleuren, mooi papier en vrolijk plaatje. Leuk model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart met leuk plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Really cute - love those penguins.

    Thanks for joining us at the 12 Months of Christmas Link Up.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...