Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 18 juni 2023

Zeshoekige pop up kaart

Op het blog  Beccy's Place zag ik de uitleg van een zeshoekige pop up kaart. 
Een dergelijke kaart heb ik al eens eerder gemaakt (zie hier). Met de duidelijke uitleg van Beccy heb ik dit model weer eens gemaakt. 
Het is een kaart met cirkelvormig bloemenplaatje. Deze heb ik 2D opgeplakt.
De mal achter het plaatje is van Joy.
Het papier komt uit mijn voorraad.
De tekst is gemaakt in Word.

Challenge:

Met deze kaart sta ik in de Top 3 van Girlz Creative Crafts #38



9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wies. De bloem maakt het heel mooi af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee, weer eens een ander model, mooi met de bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij bent snel, je hebt er meteen al 1 gemaakt!
    Ik zag de uitleg ook een dacht, dit ga ik onthouden.
    Wat een leuke variant heb jij gemaakt.
    De grote bloem staat prachtig als middelpunt te shinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik herinner me dat je er eentje maakte. Ik heb hem toen opgeslagen, maar er nog niet aan toe gekomen. Deze is ook helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk Wies! Ik wil deze ook nog maken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, schitterende creatie Wies, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Wies!
    Mooi model en prachtige bloem.
    Dankjewel voor het meedoen aan challenge #38 bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mooie kaart.Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Girlz Creative Crafts. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart, heel leuk modelletje!
    Fijn dat je meedoet met de challenge bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes
    Nancy GCC

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...