Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 12 juni 2023

Tien jaar K & K



Voor de afwisseling ben ik weer eens aan het vouwen geweest. 
Ik heb een pinweel  envelop gevouwen. Een filmpje hoe je deze vouwt kun je HIER vinden.
Achter de envelop heb ik decoratie (mal van)  geplakt en verder nog een rand  uit wit karton.

Hier zie je de geopende envelop met een cirkel van Crealies waar ik het cijfer 10 heb uitgestenst.
Verder heb ik er met een gelpen een tekst bij geschreven. 

Challenge:

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met dit mooie vouwsel, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met dat vouwwerkje. Mooi gemaakt voor K&K
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het met dat bijzondere vouwwerk. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!
    Ik wil je ook bedanken voor de mooie kaart die we van je kregen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model.
    En het dp wat je erbij gebruikt hebt maakt het helemaal vrolijk.
    Super leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk model en mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...