Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 26 juni 2023

Tijd voor thee

Laatst vond ik in mijn map met kaartpatronen het patroon van deze theepotkaart.
Helaas weet ik niet meer van wie het patroon is.
Het karton komt uit een oud blokje.
De bloemen en de blaadjes zijn mallen van Marianne Design. 
Tekstdigi 

Hier zie je het omhoog getrokken deksel waar de persoonlijke tekst op komt te staan.

Aan de achterkant van de theepot heb ik nog een "zakje" gemaakt waar ik een theezakje in heb geschoven. Op het labeltje heb ik een tekst geschreven. 

Verder heb ik de achterkant bewerkt met Distress inkt om een theekopjes sjabloon heen en gefeliciteerd gestempeld (Craft Emotions)

Challenge:



 

11 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart is het zo geworden, Wies. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze theepot. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk versierde theepot is dat. Mooi met die bloemen op de ene kant.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje Wies, leuk idee met een echt theezakje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan deze dubbele theepot. Leuk dat je deksel omhoog kan en er dan plaats is om iets te schrijven. Ook de achterkant heb je mooi gedecoreerd Wies.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan Wies....mooie theepot aan beide kanten en tof idee met het theezakje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn leuke modellen.
    Heb je het zelf geknipt?
    Of is het zo gekocht?
    Ik hou wel van aparte modellen, of, in dit geval, aparte vormen.
    Het is een leuke kaart met nog een klein kadootje erbij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Daphne, De theepot met deksel heb ik zelf uitgesneden. Mocht je een patroon zoeken.
    Op het blog van Jacqueline staat ook een patroon van een theepotkaart. Je kunt dan zelf wel een losse deksel erbij maken. https://jacquelinepresentje.blogspot.com/2012/09/theepot-kaart.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful teapot, I love the gift of a tea bag too,
    Thank you so much for joining us at Crafty Catz this week we hope you will join us again
    Happy crafting
    Bridget CCDT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk deze theekaart, en ook mooi dat je een label in de deksel heb gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...