Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 20 juni 2023

Koning leeuw en een boekje met Japanse binding

Van hetzelfde model als 18 juni heb ik er nog 2 gemaakt. Het is een heel leuk model om te maken en niet moeilijk.
Ik heb met laten inspireren door het DP waarop wilde dieren staan w.o. een leeuw.
Op de onderste foto kun je dit DP beter zien.( Challenge K & K)
Voor de cirkel heb ik 3 verschillende mallen gebruikt. De basiscirkel van Crealies, aan de rand van cirkel en het stermodel van Nellie Snellen,
De digi van de leeuw is ingekleurd met Derwent potloden.

Hier zie je hoe de kaart plat gevouwen kan worden om ze te versturen.
Hier kun je het DP met de wilde dieren w.o. de leeuw beter zien.

Challenge:

*******

En ik wil jullie nog een boekje laten zien dat ik gemaakt heb tijdens een inloopworkshop van GRID (Grafisch Museum Groningen) in het Hooghouse in Groningen. Hier is momenteel ook een expositie van de best verzorgde boeken van 2021 te zien. 
We mochten uit verschillende, al gedrukte omslagen kiezen. Hier tussen kwam blanco papier, en met een priem maakten we volgens een patroon gaatjes aan de zijkant van het boekje. Daarna gingen we het boekje binden volgens de Japanse bindmethode.
Hieronder zie je de voorkant van mijn boekje.
\
En de achterkant.
Close up van de Japanse binding.


 

5 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig met de leeuw op de voorgrond. Maar ook je japanse binding boekje is mooi geworden. Ik hou van die boekjes.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt, tof model! De leeuw is een mooie blikvanger en past prima bij het papier.
    Bedankt voor je bijdrage aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    Ook je boekje is erg geslaagd, prachtig!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk dat je laat zien hoe hij plat opgestuurd kan worden, dat vroeg ik me inderdaad af.
    Deze is erg leuk en mooi met dat wilde dierenpapier. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Je boekje met die Japanse binding is ook heel leuk! Gaaf zo'n inloopwrokshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de leeuw erop, het wildpapier op de achtergrond is heel gaaf, en zo komt het weer mooi terug. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great card. Love the folds. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Gail CT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...