Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 21 juni 2023

DT Cheerful Sketches reminder Juni challenge #121

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien als reminder voor de juni challenge van Cheerful Sketches.
Met een digi van dit schattige draakje van Last Minute Manda ,één van onze sponsors, maakte ik dit kaartje. 
De digi heb ik met Derwent potloden ingekleurd.
Het papier komt uit verschillende blokjes.
Aan de binnenkant nog een tekst van LMM uit dezelfde serie digi's (Christmas Dragons)

 Sketch




 

6 opmerkingen:

  1. Jij de de tekst aan de binnenkant, wat een goed idee!!
    Haha nooit aan gedacht, ik zat er mee te stoeien op mijn kaart.
    Wat een schattige is dit ook, het blije koppie maakt het een hele leuke kaart.
    Mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met het leuke draakje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke digi en je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt. Ik hoop nog mee te doen aan de challenge...zo'n leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, vrolijk kaartje. knap hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig en heel leuk kaartje met het cute draakje, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...