Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 22 juni 2023

Kerstkaarten 2023 - 25

Voor deze donderdag heb ik een pop up vouwkaart gemaakt met uitjes.
Het model zag ik bij Connie Stewart en kun je HIER vinden
Het papier dat ik gebruikt heb is origamipapier.
Tekst van Marianne Design.
Uiltjes ingekleurd met Derwent potloden.
Hier ligt de kaart helemaal plat.

En zo opgevouwen kun je de kaart gemakkelijk in in envelop doen om te versturen.

Challenge:

 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart (bedankt voor de link....ik ga er even kijken). Het is een mooi kaartje geworden met die leuke uiltjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, Wies! Wat een mooi model. Fijn dat je de link erbij gedaan hebt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk model is het! Altijd zo leuk om bij elkaar weer ideeën op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit model ken ik nog niet, wat een leukerd.
    Ga ik ook maar weer onthouden, hihi, ik word nog druk.
    Leuk, die Kerst uiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk vrolijk kaartje met de schattige kerst uiltjes... Grappig model kaart, wel handig dat hij zo in een enveloppe kan.
    Gezellig dat je er weer bij bent met een kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi vouwkaartje met het leuke dp en de leuke kabouters
    gezellig dat je meedoet met onze challange bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT H&I

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart en wat een leuk model Wies. Dank je wel voor de link. Die uiltjes zijn mooi ingekleurd en ik vind dat je heel leuk dessin-papier hebt gebruikt. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model en mooi gemaakt !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...