Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 25 juni 2023

Rose Mandala en GDT Kleuren met potloden

In april was ik de winnaar van de Kleuren met Potloden Challenge en vandaag mag ik gastdesigner zijn.
Ik mocht werken met een digi van Mirtillamente "Rose Mandala"
Ik heb een side panel fold kaart gemaakt waar ik de digi twee keer op heb verwerkt.
Eén keer op het grote rechter paneel en één keer op het linker zijpaneel op de pocket waarin ik een label geschoven heb.
De digi's heb ik ingekleurd met mijn Derwent coloursoft  potloden.
Verder nog twee keer een soort swirl motief uitgestanst.


Close up van de Rose Mandala

9 opmerkingen:

  1. Mooi die mandala met bloem. ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben beide een roos 🌹 vandaag 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie digi is dat en je kaartmodelletje is ook leuk.
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartmodel.
    De mooie bloemen digi komt er mooi in uit.
    Tof gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Wies.Een heel mooi model en erg leuk opgemaakt met deze leuke bloemen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gekleurd en wat een mooie kaart in dit leuke model!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...