Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 31 augustus 2022

Maar eerst koffie


Deze kaart heb ik gemaakt voor de Dutch Card Lovers Challenge.
Het thema is een kaart met een gescheurde bovenlaag / torn effect card


Ik heb er een kaartje voor een koffieliefhebb(st)er van gemaakt.
Het papier en de stempels zijn van CS.
De randen, ook de gescheurde, heb ik met bruine Distress inkt bewerkt voor wat contrast.

Challenge:

9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje is het zo geworden, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Wies. I like the torn layer. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om er een koffie kaartje van te maken, het heeft een hoog gezelligheidsgehalte, erg leuke kaart! Dankjewel voor je deelname, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi,hi, leuke kaart zo op deze manier nu heb ik zin in koffie. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart ik heb ook meegedaan met deze leuke challenge gr Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als koffielover is deze kaart helemaal in mijn straatje. Heel mooi gedaan met die vrolijke boontjes erbij! Dankjewel voor je inzending van de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Wies, a super card for any coffee lover, love the inky torn edges and the coffee beans. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw...
    Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Wies! Leuk thema ook om te gebruiken in combinatie met de challenge. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...