Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 29 augustus 2022

Zomerlift #5

 Dit is alweer de laatste zomerlift. 
De "gewone" liftchallenge is afgelopen dinsdag weer begonnen.

De laatste zomerlift is maak een gestempelde achtergrond (waterdruppels van Craft Emotions) en paperpiece een gestempelde afbeelding (zonnebloem van Card Deco)
Ik heb de zonnebloem op bruin, licht- en donkeroranje papier gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt. De tekst is een stempel van Marianne Design.

Het waren weer leuke zomerlift challenges. Bedankt Marfien!


8 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Mooi effect wel dat paperpiecen he? Nu even naar je andere bericht, want ik zag en feestje voorbij komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt met de zonnebloem in het midden, wat een prachtig stempel is dit. Lief kaartje Wies. Dank dat je er deze zomer weer bij was om mee te liften

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met die zonnebloem erop. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een leuk idee, een zonnebloem paperpiecen, mooi gedaan Wies en een gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik echt een hele mooie kaart.
    Ik ben dol op zonnebloemen, dat helpt ook mee waarom ik zo verliefd ben op deze kaart.
    De achtergrond vind ik goed gelukt en past er mooi bij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is deze bloem op je CAS kaartje.
    De bloemetjes hebben ook water nodig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...