Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 30 augustus 2022

Liftchallenge met vissen

Eerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties n.a.v. ons 45-jarig huwelijk (blogpost van zondag) We genieten nu nog na van de foto's van Ameland, van bloemen en kaartjes.
De zomer-liftchallenge is weer afgelopen en nu 
is er weer een nieuwe "gewone" Liftchallenge: Een gestreepte en gekleurde achtergrond voor je sentiment.

Ik heb de gestreepte achtergrond met alcohol stiften gemaakt.
De witte driehoek met een figuurschaar geknipt (golfrand)
De tekst is van Leane Creatief en gekleurd met Derwent potloden.
(GerJanne wees mij erop dat het sentiment ook gekleurd moest zijn en dit heb ik nu aangepast😀 Bedankt Voor je oplettendheid.)
De vissen en waterplant zijn stempels van Craft Sensations.
Ik heb ze ingekleurd met Derwent potloden.
Verder nog wat strass steentjes opgeplakt.
Ik vond het weer een leuke uitdaging om deze kaart te maken.
Dit is de te liften kaart:


Challenge:

15 opmerkingen:

  1. Hij is ontzettend leuk! Mooi gedaan. Leuk met de plakparels en de vis door de waterplant. Alleen moest je volgens mij het deel waar de tekst op staat ook van kleur voorzien...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, goed dat je het zegt GerJanne. Ik kan het wel veranderen, maar de kaart is al geplaatst voor de challenge. Ik vraag het wel even of de kaart zo mee kan doen.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart in die frisse kleurtjes, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke gelifte kaart met de mooie vissen maakte je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superleuke kaart, Wies! Ik zag je verzoekje en je kaart is er weer uit. op naar je vernieuwde inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lift heb je gemaakt in frisse kleuren, leuk het maritieme thema met de vissen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Wies. Mooie frisse kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super dat je er nog een gekleurd sentiment op gedaan hebt en wat staat het leuk erbij! Je streepjes zijn prachtig en de visjes ontzettend leuk en die kleurtjes...top! Mooie lift, Wies en dank je wel voor je deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gelift, leuke kaart. Mijn visjes lagen al zo lang in de kast en waren blij dat ze mochten gaan zwemmen, deze kunnen er ook goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd van deze kleurencombinatie, zeker in combinatie met visjes! Krijg er een instant zomer gevoel bij! Heel leuk gedaan!! Dankjewel voor je bijdrage aan deze liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Wies, wow love your card! You are so clever with the stripes - there's no way I'd be able to get anything that neat! Belated congratulations on your Wedding Anniversary as well. Thanks for joining in with us at Colour Crazy Craft Challenge, look forward to seeing your work again, Sarah - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke kleurtjes, hele toffe lift. Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...