Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 21 augustus 2022

DT Cheerful Sketches reminder # 111 augustus

 Deze kaart heb ik gemaakt met een digi van onze sponsor Lee Holland.
De digi kun je HIER vinden
De leuke digi (panda's zittend op bamboe) is ingekleurd met Derwent potloden.
Het onderste van de digi heb ik uitgeknipt en daarna de digi gedeeltelijk uitgestanst met een ronde mal van Crealies.
Er achter een groene cirkel (Action)
De pijltje zijn van Dutch Crafts.
Tekst gemaakt in Word.
De kaartvorm is een mal van Deco Time.
Papier van Art Talent.
Sketch van deze maand



Challenge:



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wies. Wat staat deze schets leuk op dit model kaart. Leuk afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En leuk effect geeft dat, dat gedeeltelijk uitstansen.
    En alweer zo mooi gekleurd.
    Jij gebruikte deze keer ik een aparte vorm voor de basis, leuk hoor.
    Deed ik ook, vond het wel goed bij de sketch passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wies met deze grappige digi en sketch !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...