Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 15 augustus 2022

Zomerlift #3

Behalve mijn DT kaart voor de reminder van de DAK challenge heb ik nog een andere kaart voor vandaag.
Marfien organiseert dit jaar ook weer een zomerlift challenge.
 Deze week de derde.
Ik heb een mannenkaart gemaakt.
Het papier komt uit blokje en de stempel van de auto zijn van Craft Sensations.
Label van de Action.
Tekst Marianne Design.
Verder aan de label een touwtje, knoop en stukje van een oude riem.



 

8 opmerkingen:

  1. Mooie zomerlift, deze is goed gelukt, de sketch is niet zo makkelijk. Je love kaart is bijzonder geworden met al die laagjes papier, is vast veel werk geweest.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke lift van dit kaartje Wies. Ook een mannenkaart 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk deze lift, en je geeft mij nog een goede tip want het stempel van de auto heb ik ook in mijn collectie. De andere mannenkaart van mij heeft ook een auto maar die was te groot om dit model te liften (de tekst moest op een ander plekje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke lift Wies. Stoere mannenkaart heb je gemaakt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje heb je gemaakt. Zo leuk met dat auto stempeltje. De mijne is ook een mannenkaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige stoere mannenkaart heb je ervan gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie liftkaart met leuk papier en je ATC is ook heel leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat stukje van de oude riem maakt het extra stoer.
    Wat een mooie kaart is dit geworden.
    Dit is een kaart die veel gelift is als Mannenkaart zie op op veel blogs, grappig is dat hè.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...