Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 15 augustus 2022

DT DoAl(l)Kreatives Reminder #68 augustus 2022 Twister Sister ATC en liefde

 Vandaag is het tijd voor de reminder van de Twister Sister challenge #68 ATC en Liefde.
***
Today it's time for the reminder of the Twister Sister challenge #68 ATC and Love.

Ik heb deze keer een recycle ATC gemaakt.
Het frame, de hartjes en de duiven zijn geknipt uit de pagina van een oud boek.
Ik heb ze met rode Distress inkt bewerkt en met zwarte fineliner nog  doodle randjes gemaakt.
De hartjes, van groot naar klein ,heb ik met de hand aan elkaar gestikt.
De tekst is met een gelpen geschreven.
***
This time I made a recycle ATC.
The frame, the hearts and the pigeons are cut out of the page of an old book.
I added some Distress ink and doodle edges with a black fineliner.
The hearts, from big to small, are stitched together by hand.
The text is written with a gelpen.




5 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch mooie kaart maakte je Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card Wies, a great idea to use book pages.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel tof kaartje, ik ben dol op kaartjes van oude boeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de verliefde tortelduifjes.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een creativiteit zeg.
    Heel leuk en heel kompleet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...