Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 1 september 2022

DT DoAl(l)Kreatives 69 September thema : Terug naar school / back to school

 Deze maand is het thema van de  DoAl(l)Kreatives 69 September thema : Terug naar school / back to school.
Ik bedacht dat ik dan wel iets kon maken voor een achternichtje die naar groep 2 gaat na de vakantie.
***
This month the theme from the DoAl(l)Kreatives 69 September thema : Terug naar school / back to school.
I thought I could make something for a grandniece who goes to the seccons group after the summer holidays.
Ik maakte een doosje passend bij het leuke plaatje van Dagmar Stam dat ik vond op Kleuteridee
I made a box fitting the fun image from Dagmar Stam I found on Kleuteridee
Ik heb de afbeelding ingekleurd met Derwent potloden.
I coloured the image with Derwent pencils.
In het doosje maakte ik twee vakjes waarin 26 letterkaartjes zitten, ook gevonden op Kleuteridee.
Ik plakte de kaartjes op rode en blauwe vierkanten.
In the box I made two boxes in the box, wich contains 26 letter cards I also found on Kleuteridee.

Hier zie je alle 26 letterkaartjes
Here you can see al the 26 letter cards.

Zo zijn er nog veel meer dingen te bedenken met het thema terug naar school.
We zijn benieuwd naar jullie ideeën.
So there are much more things to think of with this theme back to school.
We are curious about your ideas.


2 opmerkingen:

  1. ZO leuk Wies! Ik zag hem natuurlijk al, maar nu met de beschrijving erbij helemaal leuk. Wat zal ze opkijken! Of waarschijnlijk heb je het al gegeven.. Hoe vond ze het?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit moet het kleintje wel geweldig vinden, wat heb je dit gaaf gedaan, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...