Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 1 augustus 2022

Zomerlift #1

Mijn tweede kaartje vandaag.
Ook dit jaar verzorgt Marfien ( Kaarten van zolder) een zomerlift challenge.
Deze maandag is de eerste in een serie van vijf.
Mijn gelifte kaart met papier uit een ouder blokje van Craft Sensations,
De cirkelvormige mallen zijn van Nellie Snellen.
De bloemen zijn uitgeponst.
Stempel van Leane Creatief.
Het kruissteekrandje en andere rand zijn van Joy.
Labeltjes van de Action.

Hier zie je de labeltjes uit de pocket.

De liftkaart van Marfien.

 

8 opmerkingen:

  1. Ah... je hebt er een heel leuke kaart van kaart gemaakt. Die labeltjes zijn zo'n enig detail op de kaart. Morgen zie je hem bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, zo'n kaartje speciaal voor mij :-), mooi DP heb je gebruikt, leuk dat je deze vandaag nog laat zien, volgende week is het vast minder druk . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Wies hele mooie lift en wat een mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi.
    Het heeft een beetje een chique uitstraling.
    Wat een mooie stans is die cirkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi romantisch kaartje met de rozen erop Wies.
    Een mooie zomerlift heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie liftkaart Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lift heb je gemaakt met heel leuk papier en gave stansen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...