Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 4 augustus 2022

Triple twisted easel card met uiltjes

Omdat ik gisteren al mijn kerstkaart heb geplaatst, laat ik vandaag een ander soort kaart(model) zien. Dit model kun je natuurlijk ook voor het maken van een kerstkaart gebruiken. Wie weet doe ik dat nog wel.
Bij de FB groep "Mijn Schatkaart" is de challenge deze maand een triple twisted Wat zou een Nederlandse benaming kunnen zijn? Een driedelige, gedraaide ezelkaart ? 😃 
Er zijn verschillende filmpjes met uitleg op internet te vinden (zoals DEZE),
maar wanneer je naar de onderste foto kijkt zie je wel hoe je de kaart moet maken.

Zo ziet de kaart er uit wanneer alles platgevouwen is.
Het papier komt uit mijn voorraad.
De uiltjes zijn van Marianne Design, net als de takjes.
Zo ziet de kaart eruit wanneer je de drie delen vouwt en laat staan tegen een "stopper"
De cirkels en het bloemetje van de stopper zijn uitgeponst en met  3D tape opgeplakt.
Naast de stoppers heb ik een gestempelde tekst geplakt. (Marianne Design)

En op deze foto de opengevouwen kaart.
Hier kun je de stoppers en de teksten duidelijker zien, en ook hoe de kaart in elkaar zit. De vouwen heb ik met behulp van mijn scor-pal gemaakt.

Challenge:

18 opmerkingen:

  1. Zo leuk, dit model.
    Ik kreeg een werkbeschrijving ervan opgestuurd via de mail, die GerJanne, maakte er 1 of 2 en nu vergeet ik het steeds.
    Ik ga er binnenkort weer eens mee aan de slag.
    De uiltjes vind ik leuk en je gebruikte heel mooi dp zowel voor de binnen als voor de buitenkant.
    Leuk om de tekst zo bij de stoppers te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem enig! Wat leuk met die grappige uiltjes.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke uiltjes en een leuk modelletje Wies ....
    Heb deze ook onlangs eens gemaakt , is heel makkelijk te doen
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful and adorable! I love the owls, the shape and the layout so much.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk model is dit, mooie papiertjes en de grappige uiltjes stelen de show,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi model is dit. Je hebt er een hele mooie kerstkaart bzn gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige kerstkaart met deze schattige uiltjes details Wies. Wat een leuk model is dit hé? Ik heb er ook al meerdere kaarten mee gemaakt. Prachtig dp, mooie kleuren en details.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is dit zeg! Dit is ook het maandelijkse patroon in een facebookgroep, ik wil hem ook nog maken…Je kerstkaartje hieronder is ook supergaaf, inderdaad een pinguïn van hetzelfde knipvel als op mijn kerstkaart van vandaag, sterker nog het is hetzelfde plaatje als op mijn kerstkaart van vorige week donderdag hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart, heel leuk model wat ik moet proberen onthouden. Mooi de uiltjes en het bijpassende dp. Je kerstkaart van gisteren is mooi geworden met de leuke pinguïn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de uiltjes erop. Ook prachtig dessinpapier en een leuke kaartvorm.
    Mooi gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dit is zo'n leuk model. Ik heb er al een paar gemaakt en blijft zo'n tof effect. De jouwe is ontzettend leuk met de uiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaart is enig! Mooi papier leuk model en die schattige uiltjes geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty. card. I love that wonderful different cut on the front. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Diane CT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die heb je heel mooi gemaakt Wies
    Bedankt voor je deelname aan de "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my! Such cute owls. Thanks for playing along with us at Morgan's ArtWorld. Deanna CT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eine interessante Kartenform und so schön dekoriert. Die Eulen sind süß. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Friendship-Challenge.
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the fold of this card and I love owls, so this is a winning card in my books. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Gail CT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...