Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 22 augustus 2021

Rechthoekig explosie doosje

Op het blog Stempelfantasie van Brigitte Keiling, zag ik een leuk doosje. 
Ik vind het altijd leuk om wat uit te proberen en zo'n doosje is ook een mooi weggevertje met een kleine verrassing erin of in plaats van een envelop met inhoud.

Ik heb papier en stempels van Craft Sensations gebruikt.
De tekststempels  op de deksel zijn van Hero Arts.
Op de uitvouwbare binnenkant heb ik stempels van Craft Emotions en Leane Creatief gebruikt.

Het doosje gedeeltelijk opgevouwen.

Helemaal opgevouwen.
Aan de zijkanten heb ik nog wat op DP gestempelde en daarna uitgeknipte bloemen geplakt (Craft Sensations)

Het complete doosje met deksel.

Challenge:

8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk doosje maakte je Wies, leuk hoe je hem gepimpt hebt…ik vind dat altijd erg moeilijke.
    Ik miste nog wat kaarten die ik nu heb bekeken: die leuke gelifte kaart met de ieniemiene vakjes en de leuke tekst in het wit en de prachtige gelifte kerstkaart…wat een creatief kunstwerkje zeg. Fijne avond Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic project. Nice work.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GAAF doosje heb je gemaakt Wies!
    Je hebt er iets heel leuks van gemaakt met de leuke dieren stempels en de teksten.
    Mooie kleurencombinatie vind ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof is je doosje en zo mooi afgewerkt toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze! Ik ken hem niet. En jouw kaarten voor de lift zijn erg leuk! Echt goed te doen en ook om er je eigen draai aan te geven. Dat inspireert mij ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk doosje heb je gemaakt, je hebt hele leuke stempels gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf! Het lijkt me nog een heleboel werk, maar dan heb je ook iets speciaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute Cute box! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld. We hope to see you again.
    ~ Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...