Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 23 augustus 2021

Fleurig.

De plaatjes uit  een bepaald blok van Craft Sensations heb ik al veel gezien op creaties. Ik had hem bij onze Action nog niet gezien, maar laatst moest ik voor iets anders in de winkel zijn en toen zag ik het blok. Ja, toen kon ik de verleiding niet weerstaan en heb het leuke zwart wit blok uit de basis collectie gekocht.
Met de sketch van augustus van het blog Craft Sensations, heb ik een kaart gemaakt met o.a. een plaatje uit dit papierblok.

De basis is een zwarte vierkante kaart. 
Verder heb ik papier gebruikt uit dat nieuwe papierblok en uit het blokje pinks.
Het zwarte karton, het lint en de strass steentjes komen ook bij de Action vandaan.
De bloemen zijn uit hetzelfde papier gestanst met mallen van Marianne Design en Crealies.

Gebruikte papierblokken.

Craft Sensations sketch augustus De kaart is in het album voor de challenge op FB geplaatst.

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het blok nog vond, je hebt er een mooi kaartje nee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Ik heb het superleuke blok ook.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je er toevallig kwam Wies en wat maakte je een prachtige uitvoering van de sketch.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf is dat blok he? Ik heb hem ook en er al verschillende kaartjes mee gemaakt. Je kunt eindeloos combineren. Zo handig....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, dat blok heb ik ook, je kunt er zo'n leuke kaarten mee maken. Je hebt mooie bloemen gebruikt op jouw kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn heel bruikbare blokjes! Mooie uitwerking van de schets, Wies en prachtig in deze tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst wil ik je bedanken voor je trouwe bezoekjes bij mij Wies! Ik ga mijn best doen het weer meer op te pakken het bloggen maar heb nog totaal geen inspiratie om kaartjes te maken maar wandel en fiets momenteel meer! Het is een mooi block hè van de Action, ik ben er ook weg van! Wat mooi zeg die bloemen van twee verschillende stansen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren combinatie is dit toch, zwart, wit en zacht roze/zalm.
    Ik heb het plaatje nog helemaal niet eerder gezien, maar ik heb ook heel weinig geblogt de laatste tijd.
    Leuke Sketch trouwens, je hebt een mooie kaart gemaakt die je gaat gauw kwijt kan aan iemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Ik zag die plaatjes ook al voorbij komen, maar heb het blok hier nog niet gezien. Denk niet dat ik er weerstand tegen kan bieden, als ik hem tref!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great card. Thank you for sharing your creation at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...