Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 21 augustus 2021

Embossing van inchies (Liftkaart)

Op Pinterest heb ik  nog een leuke kaart gevonden in mijn map "Kaarten inspiratie"
De kaart is van Jo Jo's Spot en is gemaakt van kleine geëmboste vierkantjes van 1 x 1 inch (inchies)
Hier zie je mijn liftkaart.
Ik heb embossing folders van verschillende merken gebruikt.
Sommige delen heb ik ingekleurd met gelpennen. (rood en goud)
De tekst is van Marianne Design.

Hieronder de gelifte kaart van Jo Jo


Challenge:


 

13 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart, waarom bedenk ik zelf nou nooit eens zulke "simpele" kaartjes? :-)
    Is ook heel goed te liften trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er supermooi uit zo met al die kleine inchies Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wies wat is dit mooi helemaal mijn ding embossing, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke lift is dit, heel erg mooi gedaan met de inchies,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige keuze om deze te liften.
    Is heel mooi en heb je schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof idee, Wies. Heel gaaf gelift!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige liftkaart Wies....leuk idee!
    Ook je kerst liftkaartje is gaaf zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gelift Wies, mooie inchies.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, die heb ik ook in mijn ideetjes map bewaard.
    Je hebt er een mooie lift van gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, ik vind dit ook altijd leuk. Sowieso het vierkantjes idee in wit met wat kleur en dan ook structuur erbij. Mooi gelift, Wies! Dank je wel, erg leuk dat je meedoet met onze jubileumchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een hele leuke kaart om te liften dit! Gaaf hoe je het gedaan hebt met al die textuurtjes in wit op wit. Echt een kaart die je ook even wil voelen... Dankjewel voor het meedoen aan onze jublileumchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk gedaan Wies , vierkantjes steeds anders ....
    Fîjne vrijdagmiddag Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...