Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 19 augustus 2021

Kerstkaarten 2021 - 37 (liftkaart)

Voor deze donderdag heb ik een kaart gelift van Manou Scrap
Hij stond al een poos bij mijn kaarten inspiratie op Pinterest.
Het is wel een beetje buiten mijn comfortzone, maar wel leuk om eens uit te proberen.

Omdat ik geen achtergrondstempel met tekst heb, heb ik met modpodge een transfer gemaakt van een bladzijde uit een oud boek. Je ziet het vaag op de achtergrond.
Verder nog groene Distress inkt (pine neeldles) en waterspay gebruikt om de achetrgrond wat kleur te geven.
De takjes zijn van de Action, Poinsettia's van Marianne Design, Tekst van Crealies.
En een doodle randje met fineliner gemaakt langs de randen.

 

De originele kaart van Manou

Challenge:



21 opmerkingen:

  1. Een mooie liftkaart heb je gemaakt! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart, Wies. Heel mooi, die achtergrond en je kleurkeuze!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow Wies wat een SCHITTEREND lift kerstkaartje is dit...Ik vind deze zelfs mooier dan de originele kaart...heel leuk die tekst achtergrond. en een sierlijke tekstbanner erop...SUPER!!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke liftkaart WIes, heel mooie kaart!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie liftkaartjes Wies , héél fijntjes
    Mooie achtergrond ook , ik wil dit ook es doen !!
    Fîjne avondgroetjes Epie .......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige liftkaart Wies.
    De achtergrond is mooi geworden.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie lift gemaakt, ik vind de kleuren erg mooi en leuk met de banner erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniale lift uitdaging van de dames van de Lift. Zo komen we op blogs die we niet kennen. Dank je wel! Ik vind het een superleuke technieken en een heel mooie kaart! Die van jou is geweldig gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je creatief opgelost.
    Wat een mooie achtergrond.
    Wat goed dat je ondanks dat je geen stempel had toch deze kaart wilde liften, zelfs had ik dat niet gauw aangedurfd denk ik.
    Maar jij bent de uitdaging aangegaan en ik vind het echt heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie lift én meteen een mooie kerstkaart rijker.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Wies.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt Wies. Mooie kleuren.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had al een heel stuk tekst getikt....nog maar en keer ;-)
    Leuk om je juist door zo'n kaart te laten inspireren. Daar is liften ook wel een beetje voor bedoeld ;-)
    Je hebt een mooie kaart uitgezocht en goed opgelost de achtergrond. Erg leuk Wies en super tof dat je meedoet met onze jubileum challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow. Beautiful colours, very nicely designed and gorgeous creativity. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is weer een Toppertje Wies.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige liftkaart Wies!
    Mooie achtergrond en tof gedaan de tekst.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaartjes heb je gemaakt, mooie kleur heb je verwerkt op je kaart
    fijn dat je er bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gedaan jouw lift, Wies! Echt een lift, wat ook de bedoeling is, maar toch je eigen draai eraan geven. Fijn dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kerstkaartje! Slimme techniek heb je bedacht om de letters in de achtergrond te krijgen, heel creatief gedaan. Dankjewel voor het meedoen aan onze jublileumchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely fabulous! So very creative, I love everything about it! So glad you joined us for our Non-traditional Christmas Colors challenge at CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very nice! Thanks for playing along with us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...