Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 10 augustus 2021

Breiende kippen (GDT)

 Omdat ik in juni in de top 3 stond bij Carlin's Kaartenparadijs mocht ik deze maand gastdesigner zijn.
Het thema is Alles Mag, dus je kunt alle kanten uit.
Ik vond nog een leuk afdrukje in mijn map van een gezellig stel breiende kippen en daarmee heb ik een slimline kaartje gemaakt.
Het papier is van Art Talent.
De kippen heb ik ingekleurd met derwent potloden.
De bolletjes wol heb ik in groen en rood gestempeld (Gummiapan) en uitgeknipt. De breipennen met een zilveren gelpen getekend en ook uitgeknipt en opgeplakt.
Tekst gestempeld (Leane Creatief)

Op Carlin's Kaartenparadijs kun je kijken wat de andere designers aan mooie voorbeeldkaarten voor de lopende challenge hebben gemaakt.


7 opmerkingen:

  1. Wies prachtige hortensia's boven aan je blog.
    Het spat van het scherm:)
    Je kaartje is super leuk!
    De kippen hebben het gezellig op hun stok.
    Ik hoor ze kakelen.
    Heel leuke grappige gastdesigner kaart!
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof kaartje met de breiende kippen en de bollen wol als accentjes. Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig tafereeltje met de breiende kippen, super leuk kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig brei clubje op je kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart Wies, grappig tafereeltje en leuk zoals je zelf de breipennen bedacht hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...