Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 26 augustus 2021

Kerstkaarten 2021 - 38 en 39

Voor deze donderdag 2 kerstkaarten.
Ik vond tussen mijn knutselspullen een zakje met 2 vilt figuren en nog een soort schilderijtje.
In het kader van oude spullen opmaken heb ik er nu 2 kaarten mee gemaakt.
Origami kerstpapier.
Banner met kruissteek (Studio Light) en tekst (gemaakt in Word)
Uitgesneden cirkels (Crealies) met de vilt figuren.

Bij deze kaart is de achtergrond geëmbost.
De tekst 2 x uitgestanst en iets scheef op elkaar geplakt.
En het kerst-schilderijtje opgeplakt.

Challenge:
 CHNC #556

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je gemaakt met de spulletjes die je nog gevonden hebt, wie wat bewaard heeft wat..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Wies, zo zie je maar weer hoe mooi een kaartje word met spullen die je nog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke leuk! Ik heb ook nog veel van die vilten figuurtjes...best leuk toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes met deze viltfiguurtjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kerstkaartjes Wies , wat een leuk effect met vilten dingetjes
    Wens je een mooie avond toe en bedankt voor je bijdrage !!
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk deze twee kerstkaarten met de vilten figuurtjes Wies.
    Ik weet nooit wat ik ermee moet doen, maar jij hebt er prachtige kaarten mee gemaakt.
    Mooi de achtergrond embossing met daarop het schilderijtje.
    Weer wat ideeën opgedaan.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 super mooi kerstkaartjes heb je weer gemaakt Wies...leuk gedaan!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Wies.
    zellig dat je er bij bent vandaag.
    liefs Annemarie en Merit dt52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer leuk en je hebt er meteen weer 2 bij.
    Van je 2de kaart krijg ik een heel "gezellig" gevoel in mijn buik🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee heel leuke kaarten Wies! Zo'n geëmbosste achtergrond is toch ook altijd mooi!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Two lovely Christmas cards Wies. Thank you for entering the For A Lady or Girl Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoe je je 'vondsten' verwerkt hebt, toffe kaarten met de embossing op je 2de kaart.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...