Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 31 augustus 2021

Liefs

 Nog een tweede kaartje vandaag, maar nu een CAS kaart.
Dat is toch een extra uitdaging voor mij en dan is een voorbeeldkaart erg handig als inspiratiebron.
Dus weer een kaartje gelift, dit keer van Birgit . Ik heb de smaak te pakken 😀
 
Dit is mijn kaartje geworden. 

De oplegkaart is gemaakt met een stans van Ali.
Daarop 3 vormen ( Nellie Snellen MFD062)  gestanst uit papier bewerkt met Ditress inkt. 
Hierop 2  witte takjes (Dutch Crafts) en een gestempelde tekst (Marianne Design CS1029)

Dit is de gelifte kaart van Birgit


Challenge:


*****
En bij Morgan 's Art World is mijn kaart van 27 augustus gekozen als favoriet van Danka

Thanks Danka for choosing my card as your favorite.

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie lift, ik vind jouw kaart mooier dan het origineel Wies, door de sierlijke vormen denk ik. Jouw kaart spreekt meer, heel mooi.
    Gefeliciteerd met je toppertje, die was/is ook prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige gelifte kaart, heel stijlvol. Gefeliciteerd met je winnende kaart, is ook heel mooi gedaan. Supermooie, lieve babykaart, leuk model zo en wat een mooie kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies, ook jij hebt de smaak te pakken! Wat grappig, ook een Cas kaart. En inderdaad zo leuk dat je attent gemaakt wordt op blogs die je nog niet kende. Dat inspireert ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi CAS kaartje Wies! Heel lief en ingetogen. Dankjewel voor je bijdrage aan onze jubileum lift-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are all such beautiful cards!
    Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely design for a pretty creation, many thanks for sharing with us at Allsorts CAS theme this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi liftkaartje, ik hou wel van CAS! Jouw versie mag er zeker net zo zijn, goed gelift Wies! Fijn dat je zo enthousiast meedoet met onze Jubileumchallenge, dank je wel voor je derde inzending.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wies,

    Wat ben je lekker op dreef zeg! (Ik had het nu weer dat mijn tekst ineens verdween) vreemd...
    Maar ook de laatste twee kaarten zijn leuk. Deze CAS kaart en ook die met de kleine squares. Leuk dat je zo enthousiast meedoet. Dank je wel, ook voor deze laatste twee inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...