Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 31 augustus 2021

Babykaart

Vorige week kregen we het geboortekaartje van Dominic, een zoontje van een neef en zijn vrouw en een broertje voor hun dochtertje Marilou.
Het model dat ik gebruikt heb is een voorbeeld van  Geertje 
Voor het babykaartje om hun te feliciteren heb ik de foto Dominic gebruikt.
De kleuren van het papier heb ik aangepast aan het kleed waarop hij ligt. links boven in de hoek zie je nog een stukje oranje/roze, daar heb ik een wat donker oranje voor gebruikt omdat ik dit soort zalmkleur niet heb.
Het voorste deel met de foto is een soort boekje en zit dicht gestrikt met een lint.

De pop-up binnenkant en het geopende boekje met twee labels. (Action)
De gebruikte stansen zijn allemaal Eline's Collectables (COL1479)

Hier zie je de kaart helemaal plat gevouwen.

Challenge:



5 opmerkingen:

  1. Tof baby kaartje, ziet er heel gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk model Wies en mooi gedecoreerd. Leuk om die foto daar voor te gebruiken. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi babykaartje Wies, veel leuks op te zien.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie babykaart heb je gemaakt Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige kaart is dit zeg. Top hoe je de kleuren bij elkaar gezorgd hebt. Zo wordt het wel een heel persoonlijk kaartje die een topplaatsje verdiend bij de jonge ouders. Dank je wel voor jou bijdrage aan de echte foto uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...