Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 7 augustus 2021

Happy birthday to you! (GDT)

 Omdat ik in juni in de Top 4 stond van Cheerful Sketches mocht ik één van de gastdesigners zijn.
Ik ben met de sketch en de digi "Happy birthday" van sponsor Leann's world 101 aan de slag gegaan.
Het is een kaart in zonnige kleuren geworden en dat past wel bij een verjaardag.
Het papier is uit mijn voorraad, ik dacht nog van Art Talent.
Ik heb met de verschillende papiertjes de sketch opgebouwd en toen geëmbost.
Daarna pas, de  met Derwent potloden ingekleurde digi, op de kaart geplakt.
Verder nog een bloem (ponsen) muzieknoten (Marianne Design), strasss-steentjes en gestempelde teksten (MD en Leane Creatief) toegevoegd.
Op het blog van Cheerful Sketches kun je ook de andere voorbeeldkaarten zien voor de challenge van deze maand.
Doen jullie ook mee?

6 opmerkingen:

  1. Zo`n zonnige verjaardagskaart Wies alles is mooi met elkaar gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt als GD voor Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n leuk kaartje met deze sketch en digi! Leuk gedaan en mooie kleurtjes! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zomers kaartje in mooie pasteltinten, de embossing past hier goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, zomerse kaart met deze leuke sketch en de digi weer heel mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...